maandag 27 oktober 2014

Terug van weg geweest

Hallo iedereen,

Eindelijk na maanden weer een kaart van me. Door privé omstandigheden heb ik een aantal maanden geen kaart gemaakt. Vandaag weer begonnen en ja ik heb er weer zin in.
Als alles goed gaat kunnen jullie weer net als vanouds nieuwe kaarten verwachten van me.

Sinds kort ben ik buiten mijn Prisma kleurpotloden ook in het bezit van de Spectrum Noir stiften. Het is wel even wennen het kleurt zo anders dan met potloden. Eerst veel geoefend en dan nu mijn eerste kaart ermee gemaakt.











De bloemen zijn gekocht bij de Hobby Hoeven.
Ik heb gebruik gemaakt van sneeuwpasta van het merk Hobby idee.
Daar boven op heb ik reflex perlen van Viva decor gestrooid.
De embossing poeder is van het merk Frantage

Met deze kaart wil ik mee doen bij http://scrapcardschallengeblog.blogspot.nl/ challenge #68
Het is een bingo kaart, ik heb gekozen voor de horizontale rij onderin.
Glitters, rood en bloemen

3 opmerkingen:

  1. Heeeeee, gelukkig daar bis ze weer!!! Ik miste je al wel hoor. Zekers als je iemand kent, die je weleens tegen komt bij Hobby Hoeven. welkom terug. Enne gelijk zo iets neer zetten. Geweldig mooi!!! Echt een wauw factor. Ben nu al benieuwd wat voor moois je de volgende keer laat zien. Maar alles op z'n tijd hoor.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Isje,
    wat een geweldig mooi kaartje
    met zoveel leuke spulletjes erop verwerkt
    super prachtig !
    dank dat je meedoet aan de bingo challenge van scr@p-cards
    liefs DT martine

    BeantwoordenVerwijderen