vrijdag 18 april 2014

Geen internet

Jee wat een dagen, sinds gisteren zit ik al zonder internet.
Het heeft te maken met mijn laptop ik denk dat hij zijn beste tijd heeft gehad.
Maar wat onthand ben je dan voor je blog, dit stuk ben ik nu al voor de vierde keer aan het typen.

Vandaag 2 afbeeldingen ingekleurd en morgen nog 2 te gaan, kan ik daarna weer aan de slag om er kaarten mee te maken.

Onderstaande kaart had ik begin van de week al gemaakt.
Doordat ik iedere avond weg was nog geen tijd gehad om er een goede foto van te maken.
Deze keer heb ik er voor gekozen om eens iets heel anders te proberen en geen afbeelding te gebruiken.

Op de kaart heb ik veel gewerkt met embossing poeder, en jullie raden al dat ik nu meer kleuren er van wilt hebben. 
De noten en rozen heb ik van een  vriendin gekregen. De cadeau stans is van Joy.
De tekst heb ik van internet ik vond hem wel toepasselijk.
 
Ik wens iedereen prettige paasdagen.
En wil iedereen bedanken voor de leuke reacties onder mijn kaarten.







1 opmerking:

  1. Wat balen dat je laptop zo raar doet Ismel maar je hebt gelukkig wel weer een kaart kunnen plaatsen, hij is supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen