woensdag 2 april 2014

Gastdesigner

Net voor we een weekje weg gingen kreeg ik te horen dat ik een derde prijs had gewonnen bij

Ik mocht voor hun blog gastdesigner zijn. 
Natuurlijk zat ik in tijdnood want voor 29 maart moest ik mijn kaartje hebben ingeleverd en de dag ervoor kwamen wij pas terug.

Maar ik wilde zo graag mee doen vond het wel een uitdaging.
Het thema was baby, laat ik nu niets van baby's in huis hebben en naar de winkel gaan was geen optie.

Al mijn kasten leeg gehaald en toch roze papier gevonden en aan de slag gegaan.

Onderstaand zien jullie het resultaat, het is niet zo een volle kaart geworden maar volgende keer beter.




1 opmerking:

  1. Kijk inmiddels ben ik bij jouw kaarje aangekomen tijdens mijn blogrondje, had er gisteravond de fut niet meer voor om een blogrondje te doen en heb nog wat ingekleurd. Wat is die supermooi geworden Ismel, ik vind het een schatje, echt top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen