dinsdag 21 januari 2014

Verkeerd papier


Gisteravond nog een kaart gemaakt. Het kleuren met de Prisma Premier gaat aardig.
Nu het volgende de kaart maken, ik schuif soms een uur lang en dan nog is het niet naar mijn zin. 
Nu moet ik ook eerlijk zeggen dat ik verkeerd papier gebruik, ik heb
namelijk vellen 30 x 30 papier gekocht en dan gekeken wat ik een leuke opdruk vond.
De opdruk is veel te groot voor op een kaart, dus heb je er niets aan.
Ik kom er dus achter dat het eigenlijk bedoeld is voor een fotoalbum.
Ook moet ik leren het voller te maken, maar ja al het begin is moeilijk.
En als het meteen helemaal super is dan is het ook niet leuk.
Ik moet er wel bij zeggen dat het haar in het echt niet zo geel is maar dat komt omdat
de foto in de avond is genomen.
Het vlindertje en het randje om de afbeelding heb ik gehad van Petra Lederer, zij is echt een knutselkoningin.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten